Search This Blog

Friday, August 21, 2009

A(r)mor body chain

Dzisiaj tak jak obiecywałam, w roli głównej nowy naszyjnik, który dostałam w prezencie od A(r)mor'a. Musze przyznać, że taka wersja naszyjnika - na ciało - bardzo mi odpowiada. Można go nosić do t-shirtów, topów, sukienek, tunik - nadaje im nową jakość. Naszyjnik wypatrzyłam jakiś czas temu u Lulu i nie mogłam się przestać zachwycać. Miesiąc później ten sam naszyjnik odebrałam u mnie na poczcie. Blogowanie to jednak fajna sprawa:) Ps. Jutro wyjeżdżam (w końcu!) na małe wakacje do Augustowa (jezioro, pomost, komary i te sprawy). Mam nadzieje, że będe miała przez ten czas dostęp do Internetu i uda mi się coś ładnego zamieścić :)

Translation: This is my new body chain which I got from A(r)mor. It is soo lovely, I can wear it with T-shirts, tunics, dresses and many different items of clothing. It actually gives clothes a new shape. I spotted it on Lulu's blog and was really fascinated by it. A month later I received it in a small parcel by post. Well, blogging is great:) PS: Tomorrow I'm going on holidays for a week. My destination is in a lake district in North Poland. I hope to have access to the Internet and to manage to post something nice:)


fot. Magdalena


top - H&M
body chain - A(r)mor
shoes - Top Shop

No comments:

Post a Comment